کلمة المفتاح Branding / (167 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
81.
مؤلف : صارمی، رضا ؛ خانی، ناصر ؛ بنی هاشمی، سیدمحسن ؛ كاتب مسؤول : شکرچی زاده، احمدرضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز 1400 - شماره 54 (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیتقویت سرمایه اجتماعیشبکه نسیمشبکههای تلویزیونی
-
82.
مؤلف : بهره مند، محمود ؛ کشتی دار، محمد ؛ کریمیان، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : مستحفظیان، مینا ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 48 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:رویدادهای ورزشیبرندسازیورزش دانشگاهیداوطلبان ورزشیاطلاعات
-
83.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ عینی دلیجانی، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (15 صفحة - من 123 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیرفتار مصرف کنندهتصویر برندبرندسازیعملکرد برندوفاداری برندمشتریبانکمشتریان
-
84.
مؤلف : گریزان، لیلا ؛ احمدی، سید علی اکبر ؛ چناری، وحید ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»پاییز 1400 - شماره 52 التصنيف C (Azad University (27 صفحة - من 77 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبرندسازیبرند کارفرماشرکت ملی مناطق نفت خیز جنوبکارکنانمسئولیت اجتماعی شرکتآزمون دلفیسازمانمسئولیت اجتماعی سازمانشناساییکار
-
85.
مؤلف : علی نژاد، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های انسان شناسی ایران»پاییز و زمستان 1400، دوره یازدهم - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 283 إلی 303 )
-
86.
مؤلف : جعفریان، حانیه ؛ داوودی رکنآبادی، ابوالفضل ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیهنرتحلیل شکافبرندسازیسرفصل آموزشی
-
87.
مؤلف : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند،، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حاجیها، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 164 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییداده بنیادبرندسازی محصولات سبزمحیط زیستکدگذاریبازاربازاریابیراهبردها
-
88.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقائی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازی داخلیبرندسازیبرندهتلکارکنانمشتریمضمونپرسنلمدیر
-
89.
مؤلف : عالی پور هریسی، مهرداد ؛ زالی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیتحلیل تمفرایند کارآفرینیکسب و کارهای نوپابرند محوریکارآفرینیBrandکسب و کارشناساییفرایندمصاحبه
-
90.
كاتب مسؤول : مولائی، اصغر ؛ مؤلف : زیرک سیما، پریا ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 278 إلی 295 )
الکلمات المفتاحية:هویت شهریبرندسازیمراکز تجاریبازار تاریخی تبریز
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)