کلمة المفتاح Branding / (167 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
كاتب مسؤول : آرمان، احسان ؛ مؤلف : آل علی، فرهاد ؛ ذاکرین، میترا ؛
مجلة:هنرهای صناعی ایران»بهار و تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 1 (8 صفحة - من 149 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:بستهبندیصنایعدستیبرندینگگواهی مبداهویتمندیهویتطراحیصنعت بستهبندیمحصولات
-
72.
مؤلف : ساعی، منصور ؛ جواهرزاده، مریمسادات ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (36 صفحة - من 113 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرندینگرسانه های اجتماعیاینستاگرامبازاریابی آنلاینایران آوندفرهـاشـرکتبـابـهکاربران
-
73.
مؤلف : سادین، حسین ؛ رکن الدین افتخاری، عبدالرضا ؛ كاتب مسؤول : پورطاهری، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های روستایی»تابستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 221 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزشبرندسازیکسبوکارهای روستاییمدل تصمیمگیری چند شاخصه ارسمنطقه ترکمنصحرا
-
74.
مؤلف : مقدم، متینه ؛ خادمی، سیدموسی ؛ جوکار، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانرویکرد فرهنگیگراندد تئوریبرندینگ
-
75.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : قدسی، پرستو ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ رغبتی، علی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بوم کسب و کار و مسکاتبرندسازیباشگاه ورزشیبازاریابیباشگاهمسکاتشناساییمدل بوم کسب و کارمشتری
-
76.
مؤلف : میرزایی، محمد ؛ تابش، سعید ؛ كاتب مسؤول : نظری، رسول ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 187 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریۀ دادهبنیادسپاهانمنظرهای راهبردی
-
77.
مؤلف : رحیمیان، اشرف ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 51 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:سیاست گذاریبرندسازیتحلیل تمسیاستهای عمومیاســتسیاســتهـاهــایـابـهیــا
-
78.
مؤلف : Moshabaki Esfahani، Asghar ؛ Ali، Shyban ؛ Kordanaij، Asadoleh ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Branding brand intrinsic cues extrinsic cues olive oil
-
79.
مؤلف : Moshabaki Esfahani، Asghar ؛ Ali، Shyban ؛ Kordanaij، Asadoleh ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 311 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:Branding brand intrinsic cues extrinsic cues olive oilSyrianSyriaFactors
-
80.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقایی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازی داخلیبرندسازیبرندهتلکارکنانمشتریارتباطاتپرسنلمضمونمدیر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (63 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)