کلمة المفتاح Branding / (175 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
131.
مؤلف : ظهیری، آزاده ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 40 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی سبزتحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوفبرندمحیط زیستمحصولبرند سبزمحصولات سبزتکنیک تحلیل سلسلهمراتبی فازیپژوهش
-
132.
مؤلف : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشرندبرندسازیصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
133.
كاتب مسؤول : ناظمی، علی ؛ مؤلف : رسولی، مهدی ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مقیاسبرندسازیلیگ برتر فوتبالارزش ویژۀ برندتداعیات برند
-
134.
مؤلف : Mousavi، Seyed Mohammad Mahdi ؛ Asadollahi، Ehsan ؛ Marefati، Akbar ؛
مجلة:Sports Business»Winter and Spring 2023 - Number 5 (15 صفحة - من 85 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:mediaBrandingeventsports team
-
135.
مؤلف : موسوی، سیدنجم الدین ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل دلفی فازیبرندگذاری مجدداحیای برندبرندهای گورستانیبرنـدبـهبـابرنــدهـابــافازیکـهبــه
-
136.
مؤلف : حسامی نقشبندی، مارال ؛ احمدی دهرشید، عاطفه ؛ کتاب اللهی، کسری ؛ كاتب مسؤول : چاره جو، فرزین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 141 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریسنندجبرندسازیچارچوب توسعه
-
137.
مؤلف : فتح اللهی، فاطمه ؛ لشکری زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، محمد ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1401، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 7 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:جهانی سازیعلم سنجیبرندسازیبینالمللیسازیبرندسازی بینالملل
-
138.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1401 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 199 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای بینالمللصنایع تولیدیبرندسازیتئوری داده بنیادصادراتبازارمحصولاتایران
-
139.
مؤلف : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحة - من 1804 إلی 1819 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
140.
مؤلف : فکرت، اسما ؛ جابری، اکبر ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبرند سازیالگوی سیپتوسعه ی برند سازی ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (64 مقالة)
- الف (25 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)