کلمة المفتاح communication quality / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛
مجلة:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 8 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشده
-
2.
مؤلف : محمدلو، سعید ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ کاوش، کامیار ؛ كاتب مسؤول : مظفری، محمد مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 339 إلی 355 )
الکلمات المفتاحية:مشتری محوریشهر الکترونیککیفیت ارتباطتعامل مفیدفناوری
-
3.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:همآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسیکیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانه
-
4.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : طمئنی، رها ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:اشتراک دانشکیفیت ارتباطاتقابلیتهای بازاریابیتعارضات کارکردیشدت تعارض
-
5.
كاتب مسؤول : اصلانی، فرشید ؛ مؤلف : خدادی، حسن ؛ الهی فر، احسان ؛ بهمنی، اکبر ؛
مجلة:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1400 - شماره 17 (12 صفحة - من 11 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق کاریهوش معنویپرستارکیفیت ارتباطارتباط سازمانی
-
6.
مؤلف : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتایرانخودروکانال های ارتباط با مشتریخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری