کلمة المفتاح contextualization / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امرالهی، تینا ؛ مؤلف : مدرسی قوامی، گلناز ؛
مجلة:زبان شناخت»پاییز و زمستان 1402، سال چهاردهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتپردازیسینمای ایرانبافتسازیعناصر نواییلحن گفتار
-
2.
مؤلف : پورابریشم، احسان ؛
مجلة:ادبیات عرفانی»پاییز 1402 - شماره 34 ، الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 39 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تجربه دینیتجربه عرفانیواقعهزمینهمندیسنّتعرفانیدینیبـهتجربـهواقعاتبـاسالکهـاپیر
-
3.
بررسی ابعاد تبلیغات گمراهکننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه
مؤلف : عباسی اول، مریم ؛ سعیدی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : امیرزاده جیرکلی، منصور ؛
مجلة:دانشنامه حقوق اقتصادی»بهار و تابستان 1402، سال سی ام - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:فقهتبلیغاتزمینهیابیادعای گمراهکنندهاغوای معنیشناختی
-
4.
مؤلف : یاسی پور طهرانی، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای ادبیات، هنر و علوم انسانی»پاییز و زمستان 1400- شماره 2 (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:گفتمانمکبثاقتباس سینماییبینرشتهایگفتگوی متنآمیختگیسرمایهداری
-
5.
مؤلف : شهریاری مقدم، سارا ؛ کشاورز، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : زیودار، مهدی ؛
مجلة:دراسات فی العلوم الانسانیه»محرم 1443، السنة 28 - العدد 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 45 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش کیفیصنعت گردشگریفرصتهای کارآفرینانهزمینهمحوری
-
6.
مؤلف : Yassipour Tehrani، Yasaman ؛ Anushirvani، Alireza ؛ Atashi، Laleh ؛
مجلة:Critical Literary Studies»Spring and Summer 2021, Volume 3 - Number 2 ، ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:PTSDWarChildrencontextualizationintertextual dialogism
-
7.
كاتب مسؤول : حاجی تبار فیروزجایی، محسن ؛ مؤلف : جامگوهری، صمد ؛ میرعرب رضی، رضا ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1399 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 66 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدارس ابتداییبومیسازی برنامة درسیموقعیتیسازی.بومیمعلمانموقعیتدانشآموزاندانشمدیرانآموزش
-
8.
مؤلف : Hakeem Falih Yasir ؛ Ali Qassim Ali ؛
مجلة:آداب البصرة»السنة 2020 - العدد 93 (28 صفحة - من 447 إلی 474 )
الکلمات المفتاحية:WritingNeeds AnalysiscontextualizationLearning needsRelated Grammar
-
9.
Stepping into Mindful Education: A Teacher Educator’s Narrative of Contextualizing a SLTE Curriculum
مؤلف : Atai، Mahmood Reza ؛ Babaii، Esmat ؛ Zolghadri، Mandana ؛
مجلة:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2017, Volume 20 - Number 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 35 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:contextualizationreflectivityAdaptive expertiseMindful teacher educationNarrative knowledgingSLTE curriculum
-
10.
مؤلف : Jarideh، Farzad ؛ Kargar، Ali Asghar ؛
مجلة:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2015, Volume 2 - Number 4 ISC (23 صفحة - من 11 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionListening ComprehensioncontextualizationTestListening TestIranian Intermediate EFL Learners
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)