کلمة المفتاح crm / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : Bayat، Zahra ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (10 صفحة - من 401 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:crmcrm Customer Loyalty Customer satisfaction E
-
42.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کتابخانه عمومیمدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتری
-
43.
مؤلف : جوان امانی، ودود ؛ كاتب مسؤول : اکبری، حمید ؛
مجلة:تحلیل بازار سرمایه»تابستان 1401 - شماره 5 (24 صفحة - من 178 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریتتجارت الکترونیکارتباط با مشتریبانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریان
-
44.
مؤلف : زیتونی، زویا ؛ دهقان، دکتر محمود ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی( CRM)اﻧﺪازهﻫﺎی ﻣﺘﻮﺳﻂ و ﮐﻮﭼﮏ در ﺻﻨﻌﺖ( SMEs)ﺻﻨﻌﺖ ﺗﻮرﯾﺴﻢ (Tourism sector)مدیریت ارتباط با مشتریمدیراناطلاعاتCRMتجارتSMEs
-
45.
كاتب مسؤول : حیدری، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریcrmCRM استراتژیکCRM عملیاتیCRM تحلیلی
-
46.
مؤلف : عشورزاده، زکیه ؛ پورصفر سادات محله، مهران ؛ رهبری فتیده، رقیه ؛ كاتب مسؤول : نیکپیما چاقی، رقیه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 26 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریاثربخشی سازمانیاطلاعاتسازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM
-
47.
مؤلف : عزت پناه، یونس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»بهار 1402، دوره پنجم - شماره 14 (25 صفحة - من 27 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیریت بازاریابیمشتری مداریارتباط با مشتریاصول تبلیغاتیاصول بازرگانیمشتریبازارمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتاطلاعاتتبلیغاتCRM
-
48.
مؤلف : هداوند هیات علمی، مجتبی ؛ عمادی، مجید ؛ فرزندشاد، پیمان ؛ میر محمد علی، سهیل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (21 صفحة - من 1359 إلی 1379 )
الکلمات المفتاحية:چارچوب مفهومیعملکرد بانکcrmهوش کسب و کارپذیرش هوش کسب و کار
-
49.
مؤلف : فرهادی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (13 صفحة - من 185 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت زنجیره تامینcrmاینترنت اشیاءفناوری های دیجیتالزنجیره تأمینفناوریزنجیره تامین پایدارزنجیره تأمین پایدارمشتریفناوریهای دیجیتال
-
50.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 735 إلی 746 )
الکلمات المفتاحية:crmcustomer satisfactionTechnological innovationAirline IndustryKPIs
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)