کلمة المفتاح crm / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : Radfar، R ؛ Rezaei-Malek، N ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Spring 2012, Volume 2 - Number 2 (15 صفحة - من 136 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:Staff knowledgeMarket knowledgeCustomer relationship managementKnowledge managementCustomer knowledgeCRMKnowledgeKM
-
42.
مؤلف : Saeednia، H ؛ Dastjerdi، A ؛ Jafari Sohi، A ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:TechnologyKnowledge managementstaffintegrationConsensusSenior ManagersService customization: Customer relationship managementCRM
-
43.
مؤلف : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحة - من 41 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
-
44.
مؤلف : A. O. Fagbemi ؛ F. F. Olowokudejo ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Summer 2011, Volume 1 - Number 3 (10 صفحة - من 161 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:surveystaffBankscustomersCustomer relationship managementInsurance companiesCRMNigeria
-
45.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ دهقان بنادکی، مجید ؛ فرجام، هادی ؛
مجلة:بهبود مدیریت»تابستان 1390 - شماره 12 (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریcrmمنطق رادار
-
46.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 54 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
47.
مؤلف : A. Sanayei، Ph.D. Professor ؛ A. Ansari، Ph.D. Student ؛ B.Ranjbarian، Ph.D ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:crmInformation SystemTAMIDT
-
48.
مؤلف : میرفخرالدینی، حیدر ؛ حاتمی نسب، حسن ؛ طالعی فر، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 48 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکشرکت پیشگامان کویر یزدمشتریارزیابیمشتریانBSCبهبودموفقیت
-
49.
مؤلف : غلامیان، محمد رضا ؛ خواجه افضلی، مریم ؛ ابراهیمی، بابک ؛
مجلة:تدبیر»اسفند 1385 - شماره 178 (5 صفحة - من 54 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدیریت دانشمدیراندانشمدیریت دانش مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانCRMسازمان
-
50.
مؤلف : A. Sanayei ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»July & December 2004, Volume 2 - Number 2 ISC (10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ITEcommercecrmPetrochemical Industry.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)