کلمة المفتاح Customer engagement / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : صیامی، سحر ؛ گریمر، مارتین ؛ مارتین، آنجلا ؛ كاتب مسؤول : گرجی، محمدباقر ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»پاییز 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 105 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار انطباقیسرمایه روانشناختیجو امن روانی-اجتماعیرفتار پیشگامانهدرگیری مشتری
-
32.
كاتب مسؤول : مشهدیزاده، محمد ؛ مؤلف : ساعدی، بهزاد ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 147 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیچسبندگی مشتریبانک صادرات استان اصفهانمشارکت مشتری
-
33.
كاتب مسؤول : نصراللهی، مهدی ؛ مؤلف : فتحی، محمد رضا ؛ انوشه، مرتضی ؛ اقایی، نسیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ایجاد ارزشرسانه های اجتماعیرابطه برندمشارکت مشتری
-
34.
مؤلف : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
35.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اسکندری، حسن ؛ بهروزهریس، علی ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 231 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:ارزش طول عمرارزش ارجاعارزش اثرگذاریارزش دانشمشارکت مشتری
-
36.
مؤلف : محمدی، آزاده ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز 1398، دوره پنجم - شماره 16 (17 صفحة - من 12 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیتجربه برنددرگیری مشتریمدیریت ارزش برند مبتنی بر مشتری