کلمة المفتاح Customer engagement / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : موسی خانی، صادق ؛ صنوبر، ناصر ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریچرخه عمر رابطهکیفیت رابطه آنلاینکسب و کارهای آنلاین
-
22.
مؤلف : حسینی، سید محمد کامل ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریارزش ادراکشده مشتریارزش مشارکت مشتریصنعت بانکداریمشتریارزش طول عمر مشتریارزشبانکمشتریان
-
23.
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ داودآبادی فراهانی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بهامین، فریبا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1400- شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 81 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:امنیت ادراکشدهانتقال اعتمادتعامل و درگیری مشتریاناعتماد برند مبتنی بر رسانه اجتماعی
-
24.
مؤلف : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالدرگیری مشتریانصنعت شیر تهران
-
25.
كاتب مسؤول : هوائی، آرزو ؛ مؤلف : جمشیدی، زهره ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگي برند اعتماد مشتري تعامل مشتري وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
26.
كاتب مسؤول : Mozaffari Asrami، Asieh ؛ مؤلف : Yousefi Saeidabadi، Reza ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Summer 2021, Volume 9 - Number 24 ISC (11 صفحة - من 68 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityBrand experienceCustomer engagement
-
27.
كاتب مسؤول : بلوچی، حسین ؛ مؤلف : اقبال، مریم ؛ سمیع، سپیده ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتریابراز وجود با برند (برندهای خود بیان)عزت نفسعشق به برندحسادت به برند
-
28.
كاتب مسؤول : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 397 إلی 418 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازیدرگیرسازی مشتری
-
29.
مؤلف : Serajpour، Sara ؛ Fattahi، Majid ؛ Zameni، Farshideh ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter 2021, Volume 9 - Number 22 ISC (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:Customer engagementSocial network marketingconsumer behavioral intention
-
30.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی