کلمة المفتاح Customer engagement / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکاره
-
12.
مؤلف : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ كاتب مسؤول : سید عامری، میرحسن ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
13.
مؤلف : سید نژاد، دیمن ؛ رمضانی، مجتبی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 717 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیصنعت زیبایی پوستوموبازاریابیپژوهشمشتریان
-
14.
كاتب مسؤول : تقیآبادی، مسعود ؛ مؤلف : تقیآبادی، معصومه ؛ تقیآبادی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1401 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 73 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:برندرسانه اجتماعیاینستاگراممشارکت مشتریلوازمآرایشیصنعت زیبایی
-
15.
مؤلف : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1401 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریپیشاینددیدگاه دوطرفه ارزش
-
16.
كاتب مسؤول : جلال زاده، سید رضا ؛ مؤلف : افرا، محمودرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 43 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:امیدوسواسخریدبازیوارسازیدرگیری مشتریمشتریکاربرانمشتریان
-
17.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 184 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمدیریت دانش مشتریدرگیری مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیتجربه برندمشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهمشتریاندانشمدل
-
18.
كاتب مسؤول : صراف، فاطمه ؛ مؤلف : نجاتی، آرش ؛ روحی، پژمان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 561 إلی 575 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد استراتژیکمشارکت مشتریعملکرد مسئولیت اجتماعیمسئولیت اجتماعی دیجیتالعملکرد مسئولیت اجتماعی شرکتعملکرد
-
19.
مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتریهمآفرینی ارزش برندکیفیت ارتباطات مشتریآسیب پذیری ادراک شدهرسانه اجتماعی و صنعت گردشگریکیفیت ارتباطاتگردشگریتعاملرسانه اجتماعی
-
20.
مؤلف : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1401 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 183 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه دوسویهارزش آفرینیمشارکت مشتری