کلمة المفتاح Customer engagement / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Moghadasnian، SeyyedAbdolhojjat ؛ Moadab، Maryam ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (9 صفحة - من 135 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:Airline IndustryInnovation ManagementDigital TransformationCustomer engagementKey Performance Indicators (KPIs)
-
2.
مؤلف : فخاریان، میثم ؛ بستام، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 167 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریرفتارهای همآفرینی ارزش مشتریمشغولیت مشترینوآوری خدمات
-
3.
مؤلف : عباسی مبارک آبادی، رضا ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : خانلری، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ساختار دانشدرگیری مشتریبیبلیومتریک
-
4.
مؤلف : آقاجان پور، سکینه ؛ عسکری، احمد ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:اقتصاد دفاع»زمستان 1402- شماره 30 (29 صفحة - من 93 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعه پایدارمشارکت مشتریانبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
كاتب مسؤول : اکبری، مهسا ؛ مؤلف : بیگدلی، مصطفی ؛ چارستاد، پروانه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (25 صفحة - من 302 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:درگیری مشتریبازی کاریدرگیری اجتماعیدرگیری احساسیدرگیری شناختی
-
7.
كاتب مسؤول : Parayil Iqbal، Ubais ؛ مؤلف : V K، Hamza ؛ Sainudheen، Shajeer ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 889 إلی 903 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltySocial Media MarketingCustomer engagementSocial Media PlatformsOnline shoppers
-
8.
كاتب مسؤول : Nazari، Rasool ؛ مؤلف : Moshkelgosha، Elham ؛ Loghmani، Mohsen ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:Brand attitudesports industryCustomer attitudeCustomer engagementProfessional Sports Club
-
9.
مؤلف : مبینی، میترا ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1402 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریصنعت هتلداریفراترکیبدیدگاه دوطرفه ارزش.ش
-
10.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری