کلمة المفتاح Kano’s model / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاصلی، داود ؛ تقیپور، اکرم ؛ اکبرنژاد، رضا ؛ كاتب مسؤول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (15 صفحة - من 59 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیسروکوآلرضایت مشتریمدل کانوتاثیر عملکرد نامتقارن
-
2.
مؤلف : روحمند، سعیده ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛ پور عزت، علی اصغر ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1396 - شماره 90 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 589 إلی 614 )
الکلمات المفتاحية:تجزیه و تحلیل تاثیر عملکرد نامتقارنمرکز تامین اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهرانلایبکوآلمدل کانوبــرعملکــردهــاعملکـردســطح عملکــرداســتکتابخانه
-
3.
كاتب مسؤول : مظفری، عظیمه ؛ مؤلف : حیاتی، زهیر ؛ مظفری، افسانه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1395 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 113 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیعدم قطعیترضایتکتابخانه ملی ایرانمراجعانخوشهبندیالگوی کانوالگوریتم کا- میانگینکتابخانهکتابمراجعهکنندگان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)