کلمة المفتاح Learning Style / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : Rashvand Semiyari، Shokouh ؛ مؤلف : Azad، Mahnaz ؛
مجلة:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2022 ,Volume 10 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:Confirmatory Factor AnalysisLearning Stylestructure equation modelingValidation Procedures
-
32.
كاتب مسؤول : زاهدی نوقابی، مهدی ؛ مؤلف : فتاحی، رحمتالله ؛ صالحی فدردی، جواد ؛ نوکاریزی، محسن ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1401 - شماره 108 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 979 إلی 1010 )
الکلمات المفتاحية:سواد اطلاعاتیسواد رایانهایسبک یادگیریردیاب چشمیرابط کاربر وب سایت
-
33.
مؤلف : هاشمی، امین ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ دلیری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : جاسبی، عبدالله ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 159 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسبک شناختیسبک یادگیرینوآوری سازمانیرفتارکاری نوآورانهسنجه LSI
-
34.
مؤلف : Ahmadianfar، Najmeh ؛ Baratpour، Niloufar ؛ كاتب مسؤول : Farvardin، Mohammad Taghi ؛
مجلة:new advances in English Language Teaching and Applied Linguistics»Summer and Autumn 2022 - Number 8 (16 صفحة - من 967 إلی 982 )
الکلمات المفتاحية:Language ProficiencyEFL learnersMetacognitive AwarenessLearning Style
-
35.
مؤلف : جهانگیری، اعظم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم پور کومله، سمیرا ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»تابستان 1401 - شماره 16 (22 صفحة - من 28 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:سواد رسانهایسبک یادگیریرضایت تحصیلی دانشجویانسوادرسانهایاطلاعاتدانشجویانرضایت تحصیلیپژوهش
-
36.
كاتب مسؤول : Sajjadi، Mansoureh ؛ مؤلف : Bagheri، Mohammad sadegh ؛
مجلة:جستارهای زبانی»July & August 2022, Volume 13 - Number 3 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 453 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:learning strategiesLearning Stylelearning preferenceeducational culture
-
37.
كاتب مسؤول : Gholami، Hamid ؛ مؤلف : Aramesh، Ensieh ؛ Golshani، Samira ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Autumn 2022 - Number 22 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 565 إلی 580 )
الکلمات المفتاحية:EFL LearnerLearning StyleAttentional controlGrasha-Richmann student learning styles scaleVictoria Stroop Test
-
38.
مؤلف : Tayebi، Alireza ؛ كاتب مسؤول : Riasati، Mohammad Javad ؛
مجلة:studies in learning and teaching English»November 2022, Volume 11 - Number 2 التصنيف A (Azad University (26 صفحة - من 267 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:Iranian EFL learnersLearning StyleOnline EducationEFL Learner’s Satisfaction
-
39.
مؤلف : احمدی، فاطمه ؛ نامور، هومن ؛ كاتب مسؤول : عشایری، حسن ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره 3 - شماره 3 (16 صفحة - من 68 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکارکردهای اجراییسبک یادگیریگرایش به تفکر انتقادیتدوین چارچوب مفهومی
-
40.
كاتب مسؤول : آزورسندیسی، مریم ؛
مجلة:رویکردی نو در علوم تربیتی»بهار 1402 - شماره 15 (7 صفحة - من 112 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک تفکرسبک یادگیریآموزش معماریارتقا آموزش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)