کلمة المفتاح Online shopping / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : شیدائی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (20 صفحة - من 138 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی اینستاگرامشخصی سازی تبلیغاتخرید آنلاینکاربرانتبلیغاتاطلاعاتخرید آنلاینشبکههای اجتماعیخلاقیت
-
32.
كاتب مسؤول : Dheepalakshmi، S ؛ مؤلف : R.، Geetha ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 92 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionConsumer behaviorfactorsOnline shoppingrepurchaseFondnessand Technology development
-
33.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 89 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:محصولات لوکسخرید آنلاینهیجان مشتریمحصولات آرایشیهیجاناتمحصولات
-
34.
مؤلف : Nasidi، Qaribu Yahaya ؛ Ahmad، Muhamad Fazil ؛ Garba، Murtala ؛ Hafiz، Usman Ahmed ؛ كاتب مسؤول : Hassan، Isyaku ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 743 إلی 758 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingsocial mediaOnline shoppingonline riskshopping habit
-
35.
مؤلف : Seyyed Mohammad، Seyyed Mohammad ؛ Anjidani، Majid ؛ Mousavi Baigi، Seyyedeh Fatemeh ؛ Mousavi، Atefeh Sadat ؛ Raei Mehneh، Marziyeh ؛ Khaleghi، Hoseyn ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 370 إلی 381 )
الکلمات المفتاحية:EcommerceOnline shoppingpurchase decisionElectronic commerce
-
36.
كاتب مسؤول : فلاحی، احمد ؛ مؤلف : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ پورنقی، امین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینکالاهای ورزشیسبک تصمیمگیری مصرفکننده
-
37.
مؤلف : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پندار، مهدی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 147 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینقصد خرید مشتریلاجیت ترتیبیقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
38.
كاتب مسؤول : حکیم، امین ؛ مؤلف : علی زاده رحیملو، مریم ؛ آذری، غلامرضا ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1401 - شماره 44 (17 صفحة - من 62 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلاینکسب و کار دیجیتالرفتار خرید کاربرانکارآفرینیخرید اینترنتی
-
39.
كاتب مسؤول : Abbasimehrb، Hossein ؛ مؤلف : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
40.
مؤلف : مساح چولابی، سحر ؛ دل افروز، نرگس ؛ رحمتی، یلدا ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (24 صفحة - من 264 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریوب سایتعملکرد بازارخرید آنلاینفروشگاه های اینترنتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)