کلمة المفتاح quality of electronic services / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحة - من 941 إلی 959 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
2.
مؤلف : فروتنی، سامان ؛ ای احد، نورمینشاه ؛ عبدالرحمان، عزیزا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحة - من 2125 إلی 2143 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬاﺑﯿﺖوفادارﭘﻮﺭﺗﺎﻝ ﺳﻼﻣﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥکاربرانکیفیت اطلاعاتخدماتجذب
-
3.
كاتب مسؤول : صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1401 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 145 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت محتوایی و ساختاری، کیفیت خدمات الکترونیکی، کتابخانه ملیو مرکز اسناد ایران، مدلسازی معادلات ساختاری
-
4.
مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ زارعی، امیر ؛ غفوریان شاگردی، محمد سجاد ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:سیاست های مالی و اقتصادی»تابستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 143 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مودیان مالیاتیکیفیت خدمات الکترونیک.اعتماد
-
5.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ مؤلف : عرب بافرانی، الهام ؛ فرزانیان، زهره ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (18 صفحة - من 84 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندکیفیت خدمات الکترونیکیرضایت مندی مشتریان حقیقیبانک کارآفرین
-
6.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ احمدی، مریم ؛ كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1398- شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکیتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردبانککیفیت خدماتکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیمشتریماتریسمشتریانعملکرد
-
7.
مؤلف : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : شریف، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
8.
مؤلف : شادمند قانع، ایمان ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیعوامل رفتاریبیمه معلممشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت خدمات الکترونیکیبازار
-
9.
كاتب مسؤول : رضوانی، محمدرضا ؛ مؤلف : خوشه بست، فرزانه ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 63 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایتمندیکیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری الکترونیکی به هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفانمشتریمشتریانوفاداری الکترونیکیصنعت گردشگریرضایترضایت مشتری