کلمة المفتاح Retailers / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Saghaei، Abbas ؛ Khani، Mehdi ؛ كاتب مسؤول : Khadivar، Ameneh ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»July 2022 , Volume 1 , Issue 1 (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:Agent-based modelingRetailersCompetitive MarketNew product diffusionrepeat purchase
-
2.
مؤلف : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 ، A (Azad University (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کوید 19خردهفروشیهاخردهفروشهای اینترنتیتبلیغاتتبلیغات ویروسی
-
3.
مؤلف : احمدی، سعید ؛ کاظمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 501 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش ویژه برندخرده فروشانعملکرد سودآوری برندبرند خشکپاک
-
4.
مؤلف : حسینی نژاد، حسین ؛ زلفی ورزقانی، رضا ؛ حیدر جماعت، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری»زمستان 1396 - شماره 10 (11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:ترافیکفضاهای شهریسد معبردست فروشانکاربری فضای شهری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Systems Thinking in Practice 1 |
مجلة مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)