کلمة المفتاح Service marketing / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عیسی زاده نشلی، ساسان ؛ كاتب مسؤول : رستمی، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 60 ، B (Azad University (15 صفحة - من 136 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتبانک صادراتارزش ویژه برندشمال تهران
-
2.
مؤلف : بچاچری، علی ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1402، دوره دههم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتفراتحلیلارزش درک شدهوفاداری گردشگران
-
3.
مؤلف : Garmsiri، Mohsen ؛ Amirnezhad، Ghanbar ؛ كاتب مسؤول : Kangarani Farahani، Ali ؛
مجلة:Money and Economy»Fall 2022, Volume 17 - Number 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 457 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:Content analysisService marketingBanking Services Marketing Mixdata base modelBank Saderat.
-
4.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1402 - شماره 1 (11 صفحة - من 101 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتمشتریآمیخته بازاریابی خدماتخدمات کاریابیهای غیر دولتی
-
5.
كاتب مسؤول : لچینانی، علیرضا ؛ مؤلف : اسماعیلی، فاطمه ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1401، سال دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 345 إلی 363 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیبازاریابی خدماتمناطق آزادگردشگری
-
6.
مؤلف : گرمسیری، محسن ؛ امیرنژاد، قنبر ؛ كاتب مسؤول : کنگرانی فراهانی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتخدمات بانکیبانک صادراتمدل داده بنیادآمیخته بازاریابی خدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیبازارمشتریبانک صادرات ایرانمدلکارکنانمشتریانپژوهش
-
7.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 690 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
8.
مؤلف : دوراندیش، عبدالمجید ؛ الهی، علیرضا ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1391 - شماره 1 ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:باشگاههای ورزشیتمایل حضور مشتریبازاریابی خدماترضایتمندی
-
9.
مؤلف : Kazemi، Hamid ؛ Mansouri Moayyed، Fereshteh ؛ Naghshineh، Nader ؛
مجلة:The International Journal of Humanities»Spring 2009, Volume 16 - Number 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 31 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:MarketingInformation centers and entitiesService marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)