کلمة المفتاح Word of Mouth / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : Ghaffari Ashtiani، Peiman ؛ كاتب مسؤول : Mozaffari، Saeed ؛
مجلة:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2016, Volume 5 - Issue 3 (10 صفحة - من 250 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:sense of belongingreputationMoral Obligationword-of-mouthKnowledge Self-Efficacy
-
32.
مؤلف : Khalili Nasr، Arash ؛ Ghaderi Kangavari، Sadegh ؛ Doosti، Shabnam ؛
مجلة:Money and Economy»Summer 2016, Volume 11 - Number 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 267 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionLoyaltyConsumer behaviorPerceived valueBanking servicesWord of Mouth
-
33.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
-
34.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدر زاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : خلیل حسنزاده، سارا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:هنجار اجتماعیویژگی های فردی مشتریانگفته های کوچه و بازارآگاهی نسبت به محصولات جدید
-
35.
مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ خانی، سجاد ؛ اجلی، امین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1393 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 27 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات شفاهیتجربه مشتریتصویر برند مقصدارزش ویژه برند مقصدگردشگریارزش ویژهمقصد گردشگری
-
36.
مؤلف : الدليمي، عمر ياسين محمد الساير ؛
مجلة:تنمية الرافدين»السنة 2014، دوره 35 - العدد 115 (20 صفحة - من 217 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:قرارات الشراءالکلمة المنظوقة
-
37.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
-
38.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ ایران پناه، نصرالله ؛ شهبازی، غلامرضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1392 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 146 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیشباهت استنباط شدهتخصص استنباط شدهگردشگریشیراز
-
39.
مؤلف : درودی، هما ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتتبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیده
-
40.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:تحقیقات جغرافیایی»زمستان 1390 - شماره 103 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 47 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانگردشگرتبلیغات شفاهیخبرگی استنباط شدهشباهت استنباط شدهریسک استنباط شدهاطلاعاتگردشگرانمنبع اطلاعاتریسک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- B (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)