کلمة المفتاح Word of Mouth / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهایسرمایة اجتماعیهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 96 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
3.
كاتب مسؤول : عباسپور، باقر ؛ مؤلف : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 220 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهانآژانس های مسافرتی
-
4.
مؤلف : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمد شفیعی، مجید ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرتبلیغات دهانبهدهانقصد بازدید مجددنیتهای رفتاریهویتیابی برند مقصدکیفیت برند مقصد
-
5.
مؤلف : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 315 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتبلیغات شفاهیالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برنداشتیاق به برند
-
6.
مؤلف : میرمحمدیان توتکله، سید فرشید ؛ كاتب مسؤول : قربانی قهفرخی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 307 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقصد خریدتبلیغات دهان به دهانورزش الکترونیکمشارکت اجتماعی در ورزش
-
7.
كاتب مسؤول : حسین زاده، آرزو ؛ مؤلف : خداداد حسینی، حمید ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف B (Azad University/ISC (33 صفحة - من 51 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری مشتریاننوآوری بازنیات رفتاریجذابیت وبسایتمشتریوبسایتمشتریاننیات رفتاری مشترینیات رفتاری مشتریان
-
8.
مؤلف : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، سیاوش ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 222 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری
-
9.
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 صفحة - من 4 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترین
-
10.
كاتب مسؤول : Kiani، Mohammad saeid ؛ مؤلف : Nazari، Leila ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (9 صفحة - من 269 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:reliabilityCommunicationcustomer loyaltyWord of MouthShip lounges
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)