کلمة المفتاح Word of Mouth / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 صفحة - من 67 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعی
-
22.
مؤلف : میجانی، میترا ؛ جمشیدی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1400، دوره دهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 113 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندحسادت برندتبلیغات دهان به دهاناعتیاد به برندخرید مجدد لوکس
-
23.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : وحیدی فر، صفورا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 149 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
24.
مؤلف : Fazeli Veisari، Elham ؛ Tavoli، Reza ؛ كاتب مسؤول : Taghipourian، Mohammad Javad ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2021, Volume 2 - Number 1 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:brand equityViral marketingBehavioral ResponsesWord- Of -MouthIntention purchaseBrandOnLISRELWOM
-
25.
كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 147 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:میراث برندنوستالژی برنداصالت برندتبلیغات توصیهایشفافیت برند
-
26.
مؤلف : رهنما، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، لیلی ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»بهار 1399، دوره پنجاه دوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رضایتدلبستگیقصد ترکگفتار مثبتکیفیت ادراکشده
-
27.
كاتب مسؤول : شفیعی، شهرام ؛ مؤلف : بنار، نوشین ؛ شکری، محمد مهدی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1398 - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابیرضایتمندیتبلیغات دهانبهدهانمجموعههای ورزشی-تفریحی
-
28.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ مؤلف : باقری، مسلم ؛ پاکدلیان، آمنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1398 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 241 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادصنعت هتلداریشهر شیرازارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریتبلیغات دهانبهدهانگردشگریهتلارزش ویژهاعتماد گردشگر
-
29.
مؤلف : حسنی، محسن ؛ زندیان، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : شریف، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1398 - شماره10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتبلیغات شفاهیمدیریت دانش مشتریکیفیت خدمات الکترونیکخردهفروش الکترونیک
-
30.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ عبدالهی، رضا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 114 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهانبهدهاننگرش نسبت به سودمندی اطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- B (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)