-
1.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هیئت مدیرهرئیس هیئت مدیرهفرهنگ تولید تیمی هیئت مدیرهمشارکت راهبردی هیئت مدیرهمدیراعضا
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
3.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 66 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 46 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های مصرفیکالای تجملاتیخودرو تجملاتیبوم شناختی مشتریان
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیفروشندهفروش شخصیویژگی های فروشنده
-
5.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبستهبندیمدل نیروهای رقابتی پورتراستراتژیهای بستهبندیاستراتژی بازاریابیرقابتیبازاراستراتژیبستهبندی کالاهامواد اولیهبازار رقابتیصنعت
-
6.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 543 إلی 562 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
7.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:musicنواهنگمدت زمان ماندگاری مشتریخريد فروشگاهیبوم شناختی مشتریکنشگرمجهولساخت مجهولبافتموضوعیتزبانفاصلۀ پسرو
-
8.
كاتب مسؤول : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ السادات انعمی، فائزه ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1395 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 1 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت فرهنگ سازمانیموجودی فرهنگ سازمانیفرهنگ سازندهفرهنگ انفعالیفرهنگ تهاجمی
-
9.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 13 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:بعد اقتصادیبعد اجتماعیمسئولیت پذیری اجتماعیترجیح برندبعد محیط - زیستی
-
10.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ مرتضوی، سعید ؛ علوی، سید مسلم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مسیربستهبندیعملکرد سازمانیاستراتژیهای رقابتی پورتراستراتژی تمایز پورتراستراتژی تمایزبستهبندی کالاها