-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
2.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
4.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
5.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمانزاده، امید ؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ارزشکیفیت خدماتوفاداری به برندارزش ویژه برندتطابق هویت مشتری با برندهتلارزش ویژهمیهمان
-
6.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند