-
11.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ صیدی، محسن ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیمشتریان داخلیادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن
-
12.
مؤلف : حسنی، الهه ؛ آزاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : گلرد، پروانه ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»زمستان 1401- شماره 48 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشموانع آموزشیسازمانهای یادگیرندهموانع ساختاری
-
13.
مؤلف : بایایی، بهزاد ؛ آزاد، ناصر ؛ قجری، سمیه ؛ كاتب مسؤول : میرسپاسی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1401 - شماره 49 التصنيف A+ (Azad University (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشبکه سازمانینهاد حاکمیتیفرهنگ سازمانی شبکه ایی- میانداری
-
14.
مؤلف : آزاد، دکتر ناصر ؛ كاتب مسؤول : گودرزی، آزاده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (10 صفحة - من 65 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شهرترفتار مصرف کنندهحداکثر قوم مداری
-
15.
مؤلف : نعمتی، اصغر ؛ علیشیری، بهرام ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت دولتی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 443 إلی 458 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیمحیط رسانهایصنعت مطبوعاتمطبوعات دولتیپنج نیروی رقابتی پورتر
-
16.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ رضائیان، حامد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تدوین استراتژیرسانه های مبتنی بر IPCMV ( متغیرهای مهم در رسانه های مبتنی بر IP)تکنیک BSC
-
17.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ فاطمی فر، آزاده ؛ قائم مقامی فراهانی، خدیجه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه آزادبرندسازیهویت برندDNAبرند
-
18.
مؤلف : توسلی، میترا ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاندازه شرکتعملکرد صادراتیجهتگیری مشتریتعهد رفتاریمدت ارتباطابهام محیطیبهبود عملکرد صادراتیبازاربازاریابیارتباطاتمشتریبازاریابی بینالمللی
-
19.
مؤلف : عشوری، فاطمه ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 81 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مصرفکنندهحملونقل ریلیرویکرد ناهماهنگی شناختی
-
20.
مؤلف : داودزاده مقدم، علیرضا ؛ آزاد، ناصر ؛ مدیری، محمود ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 1229 إلی 1242 )
الکلمات المفتاحية:برند صنعت خودرو بازسازی برند