-
1.
مؤلف : جندقی، مهسا ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛ سبک رو، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 57 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:گونه شناسیمرور دامنه ایمسئولیت اجتماعی شرکت هاآلودگی های زیست محیطیسبزنمایی
-
2.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
-
3.
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ دباغی، حامد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 421 إلی 445 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریزنجیره ارزشمهمان نوازیصنعت خدماتصنعت هتلداری
-
4.
كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مؤلف : محمدی، اسما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 215 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه یزدشخصیت برندآرکئوتایپها در بازاریابیرویکرد شخصیت نئوشخصیتتیپ شخصیتیانتخابادراکپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 329 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازیمیراث برندعناصر مقوم میراث برند