-
1.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ صادقیان، رامین ؛ یار احمدی، فتانه ؛ یوسفی طزرجانی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم گیری چند معیارهروش ویکور فازیفازی نوع 2صنعت کاغذتصمیم گیرنده
-
2.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : وحیدی فر، صفورا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 149 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
3.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
4.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا