-
1.
كاتب مسؤول : پورحسین، زهرا ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
2.
مؤلف : هاشم نیا، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری مجد، دکتر روح اله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 267 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت از برندجذب دانشجویان بینالمللیتقویت برند
-
3.
مؤلف : نظری، شهرام ؛ قربانی، محمدحسین ؛ فخری عنایت، زهرا ؛ كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 617 إلی 638 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانوفاداری به برندصحهگذاریصداقت حرفهایکالاهای غیرورزشی
-
4.
مؤلف : یاوری گهر، فاطمه ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 47 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه اجتماعیمحرکهای ارتباط با برندتعامل با برندمشتریتعاملاطلاعاتمشتریانوفاداریرسانههای اجتماعیهمکارانفرضیهمدل
-
5.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
6.
مؤلف : معصومی جهانگیرلو، رحمان ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ همتینژاد، مهرعلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1398، دوره بیست و سوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتقلید برندشباهت درک شدهذهنیت مصرف کننده
-
7.
مؤلف : سلیمانی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : بهنام، محسن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 687 إلی 702 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیوفاداری به برنداعتبار برندبرندهای تنیس روی میزنیت خرید برند
-
8.
مؤلف : غفاری، محمد ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتصویر ذهنی برندمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعی
-
9.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمانزاده، امید ؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ارزشکیفیت خدماتوفاداری به برندارزش ویژه برندتطابق هویت مشتری با برندهتلارزش ویژهمیهمان
-
10.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا