Category (Article count) |
---|
مدیریت 27 |
اخلاق 4 |
میان رشته ای 3 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 36 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 16 |
ب 12 |
الف 3 |
ج 1 |
-
11.
Corresponding Author : خدامی، دکتر سهیلا ؛ Writer : گلپایگانی، احمد ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 54 to 61 )
Keywords:کد های اخلاقیبشر دوستیعملکرد پایدار سازمانیRelatioshop between Code of Ethics and Organizationl Sustainability Performance: Emphasizing on the Role of Philanthropy
-
12.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 55 to 80 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازیBranding CollaborationBrand TrustMouth AdvertisingElectronic WordCustomer engagementbrand loyaltyof
-
13.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
Journal:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 97 to 110 )
Keywords:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصدDestination Brand ExperienceDestination Brand personalityDestination Brand loyaltydestination brand equityCongruityself
-
14.
Corresponding Author : صادق وزیری، فراز ؛ Writer : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (35 page(s) - From 164 to 198 )
Keywords:وفاداریشخصیت برندعشق به برندتبلیغات دهانبهدهانWord of mouth (WOM)Brand PersonalityLoyaltybrand loveبرنـدبرنــدبـههـا
-
15.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 79 to 98 )
Keywords:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
16.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 95 to 110 )
Keywords:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
17.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ نوروزی، حسین ؛ مروتی شانجانی، مهسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 173 to 194 )
Keywords:رفتار مصرف کنندهتبلیغات موبایلینظریه یکپارچه پذیرشتکنولوژی (UTAUT)مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)نظریه فعالیتActivity theoryMobile AdvertisingUnified Theory of Acceptance and Use of TechnologyConsumer behaviorTechnology acceptance model
-
18.
Writer : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیعملکرد برنداینرسی دانششدت کارآفرینی
-
19.
Writer : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی