keyword رستوران / (81 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : امیدی، فریدون ؛ Writer : دهکردیان، پرستو ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 page(s) - From 33 to 45 )
Keywords:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانphysical environmentcustomer repeat purchasecustomer perceptioncustomer satisfactionمشتریمشتریانرستوران
-
2.
Corresponding Author : صنوبر، ناصر ؛ Writer : جبارزاده، یونس ؛ رنجبر ارشتناب، زهرا ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 94 to 114 )
Keywords:تبعیض درکشدهقصد شکایتعصبانیت مشتریقدرت واکنشPerceived DiscriminationComplaining IntentionCustomer AngryReaction Powerمشتریمشتریانشکایترستوران
-
3.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 23 to 40 )
Keywords:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستورانService QualityIslamic societyRestaurant
-
4.
Writer : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایAtlas TAemotional marketingLoyaltygrounded theoryqualitative researchMarketingرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
5.
Corresponding Author : فانی، مجید ؛ Writer : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندbrand confrontationbrand avoidancenegative customer experienceBrand Hateمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
6.
Writer : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ Corresponding Author : رحیمی نیک، اعظم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادService Qualitycustomer satisfactionGrounded theory approachRestaurantمشتریکدگذاری
-
7.
Writer : رفیعی نائینی، شهرام ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 page(s) - From 33 to 62 )
-
8.
Writer : اسفندیار شهابی، هوشنگ ؛ سامعی، مریم ؛
Journal:فرهنگ مردم ایران»تابستان 1401 - شماره 69 (32 page(s) - From 211 to 242 )
Keywords:دوره قاجارغربزدگیغذافرهنگ غربیآشپزی ایرانیایرانرستورانآشپزیبـابـهغربیبرنجنان
-
9.
Corresponding Author : گلشائی، رامین ؛ Writer : حسینی، فاطمه سادات ؛
Journal:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1401- شماره 26 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 111 to 128 )
Keywords:سببیتعاملیتزبان و تفکراسمسازیدرک گفتمانDiscourse ComprehensioncausationLanguage and thoughtNominalizationagencyرستورانمحیط زیستمیزتکلیفزبانپرسش
-
10.
Writer : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (10 page(s) - From 2178 to 2187 )
Keywords: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (8 Article)
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- الف (4 Article)
- B (2 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A (1 Article)