keyword کیفیت خدمات / (720 Article)
- Sort by
- Date
-
31.
Writer : امین بیدختی، علی اکبر ؛ دیانتی، حمید رضا ؛
Journal:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»تابستان 1388 - شماره 27 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 9 to 36 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریمشتری مداریمشتریرضایترضایتمندی مشتریمشتریانبانکرضایتمندی مشتریانکارکنان
-
32.
Writer : سعیداردکانی، سعید ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ زارعیان، محمد ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388، دوره اول - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 107 to 124 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتمشتریانانتظاراتکارکنان بانککارکنانمدل تحلیل شکافکیفیت خدمات بانکی
-
33.
Writer : الوانی، مهدی ؛ مقیمی، محمد ؛ حفیظی، روح الله ؛ حمیدی زاده، علی ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1388، دوره هفتم - شماره 2 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:کیفیت خدماتبانک ملیمقیاس سیستمی ـ مبادله ای کیفیت خدمات
-
34.
Writer : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 78 to 94 )
Keywords:بورس اوراق بهادارسروکوآلکيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافQuality of ServicesBrokers in Stock ExchangeGap analysis modelSERVQUALخدماتمدلادراکات
-
35.
Writer : نجفقلینژاد، اعظم ؛ Corresponding Author : حسنزاده، محمد ؛
Journal:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 57 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 148 to 169 )
Keywords:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرسCentral Library of Tarbiyat Modarress UniversityLibQUALEvaluationQuality of Services
-
36.
Writer : وظیفه دوست، حسین ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛ کاشانی، صاحب ؛
Journal:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (12 page(s) - From 47 to 58 )
Keywords:تصویر ذهنیکیفیت خدماتخدمتنام تجاریرفتار مشتریانتوسعه نام تجاریخدماتمشتریپاسارگادمشتریان
-
37.
Writer : جمشیدی اوانکی، مینا ؛ مرجانی، امیر بابک ؛ جمشیدی، لیلا ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (21 page(s) - From 171 to 191 )
Keywords:تعهد سازمانیکیفیت خدماتمدل سروپرفتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاری
-
38.
Writer : باقرزاده خواجه، مجید ؛ باقرزاده، فاطمه ؛
Journal:آموزش و ارزشیابی»زمستان 1388 - شماره 8 ISC (24 page(s) - From 31 to 54 )
Keywords:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیت خدماتمدل سروکوالکیفیت خدمات آموزش عالیSrevices quality higher educationAnalytic Hierarchy Process (AHP)Servqual Modelservices qualityخدماتدانشجویانآموزش عالیتبریزمرکز آموزشیمشتریان
-
39.
Writer : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیQuality ImprovementQuality of ServicesQuality OrientationQuality of Educational Servicesکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
40.
Writer : مجیدی، عبداله ؛
Journal:پژوهش نامه نظم و امنیت انتظامی»بهار 1389 - شماره 9 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 109 to 136 )
Keywords:کیفیت خدماتشهروندی سازمانیپلیس جامعه محورخدمات پلیسـیOrganizational Citizenship Behavior (OCB)Community oriented policepoliceService Quality
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (210 Article)
- ب (121 Article)
- علمی-ترویجی (28 Article)
- B (16 Article)
- بین المللی (15 Article)
- A (14 Article)
- ج (14 Article)
- الف (13 Article)
- ملی (12 Article)
- C (9 Article)
- A+ (8 Article)
- د (5 Article)