keyword Customers‟satisfaction / (21 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حموي، فواز ؛ إسماعیل، محمد ؛
Journal:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2011، دوره 33 - العدد 6 (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords:ابعاد جودة الخدمةجودة الخدمةSERVPERFالجودة الکلیةالمصارف الخاصة والعامةرضنا العملاءservice quality dimensionsSERVPEREtotal service qualityprivate and public banksCustomers' satisfactionService Quality
-
2.
Writer : مهدی نیا، پروانه ؛
Journal:پژوهش های پولی - بانکی»زمستان 1389 - شماره 6 ISC (36 page(s) - From 133 to 168 )
Keywords:بانکداری الکترونیکخدمات بانکیمدل کانورضایت مندی مشتریElectronic bankingBanking servicescustomer’s satisfactionCano’s Model
-
3.
Writer : پناهی بروجردی، نعمت الله ؛
Journal:معرفت اقتصاد اسلامی»بهار و تابستان 1390 - شماره 4 ISC (25 page(s) - From 153 to 177 )
Keywords:رضایت مشتریمنافعتکریم مشتریعملکرد عرضهکننده و تجربه مشتریCustomer's SatisfactionprofitsHonouring of the CostumerTradesman's performanceCustomer's experience
-
4.
Writer : حمیدی، دکتر ناصر ؛ بازرگان، دکتر ابوالقاسم ؛ Corresponding Author : جباری، فهیمه ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 18 ISC (14 page(s) - From 451 to 464 )
Keywords:تعهد سازمانیرضایت مشتریمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانیOrganizational citizenship behaviorOrganizational commitmentCustomer\'s satisfactionCustomer\'s loyaltyStructural Equations Model.
-
5.
Writer : آل مراد، نجله يونس محمد ؛ الساير الدليمي، عمر ياسين محمد ؛
Journal:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 107 (25 page(s) - From 23 to 47 )
Keywords:رضا الزبونالتسویق بالعلاقةRelationship Marketingcustomer’s satisfaction
-
6.
Writer : A. U. Haq ؛
Journal:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 4 (9 page(s) - From 363 to 371 )
Keywords:Trustbrand loyaltycustomer’s satisfactionECSI modelPerceived valuesAutomobile industryCustomer LoyaltyCustomer LoyaltyCSCSPakistanPakistan
-
7.
Corresponding Author : Farhadi، Ali ؛ Writer : Seyedfazli، Hadi ؛ Baghban Kazerani، Faezeh ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
Journal:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (23 page(s) - From 52 to 74 )
Keywords:Fuzzy AHPFuzzy VikorpurchaseCustomer‟s satisfactionMulti Criteria Decision-Making
-
8.
Corresponding Author : بای، ناصر ؛ Writer : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
Journal:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 129 to 137 )
Keywords:ادارات ورزش و جوانانمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانKnowledge managementCustomer relationship managementcustomers satisfactionOffices of Sport and Youthرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
-
9.
Writer : Avazzadeh، Elahe ؛ Behzadi، Raziyeh ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (6 page(s) - From 4 to 9 )
Keywords:Organizational CulturecustomerIntroductionServiceCustomers‟satisfaction
-
10.
Writer : Zabihi Rad، Arash ؛ Didehkhani، Hosein ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (4 page(s) - From 129 to 132 )
Keywords:delightful valuesuseful valuescustomers’ satisfactionbehavioral ideas
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ج (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (2 Article)