keyword Service / (65 Article)
- Sort by
- Date
-
21.
Writer : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Jafarpour، Younes ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
Journal:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 Ranking Science-Research/ISC (22 page(s) - From 21 to 42 )
Keywords:Service Qualitycustomer satisfactionpassenger transportation agenciesprosocial behaviorsServiceSEMYang
-
22.
Writer : دربان آستانه، علی رضا ؛ الله پناه، مریم ؛ بدری، سید علی ؛
Journal:روستا و توسعه»بهار 1395، سال نوزدهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 115 to 140 )
Keywords:دهیاریخدمات رسانیمدیران محلیتعاونی دهیاری هادشت سر (دهستان)آمل (شهرستان)Rural Assistance Office (RAO) [dehyari]Local ManagersDashtesar (Subdistrict)Amol (County)Servicecooperativesروستاییروستاییانمردم
-
23.
Corresponding Author : کتبی، فرشته ؛ Writer : حمیدی، مهرزاد ؛ رضوی، محمدحسین ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
Journal:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 57 to 68 )
Keywords:بینشاعتمادنوعدوستیرهبری خدمتگزارخدمترسانیاثربخشی سازمانیکمیتۀ ملی پارالمپیکservant leaderAltruismTrustvisionServiceorganizational effectivenessNational Paralympic Committee
-
24.
Writer : Amiri Bourkhani، Hamed ؛ ousefzadeh، Masoud ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 page(s) - From 49 to 55 )
Keywords:reliabilitySERVQUALService QualityResponsivenessTangibleKolmogorovService
-
25.
Writer : Karbalaei Hassan، Mahsa ؛ Vazife Doust، Hossein ؛
Journal:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (8 page(s) - From 135 to 142 )
Keywords:valueperceived usefulnessExperiential marketinghedonistic value customer satisfactionServiceExperientialTaiwan
-
26.
Writer : Orojloo، Mehdi ؛ Feizi، Kamran ؛ Hojati Najafabadi، Maryam ؛
Journal:The International Journal of Humanities»Autumn 2016, Volume 23 - Number 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 84 to 105 )
Keywords:business modelStrategic SensitivityResourcesFluidityCollective Commitment.Strategic AgilityIranPLSServiceSEMInnovation
-
27.
Writer : Ebrahimi Ghale Ghazi، Ali ؛ Nour Rahmani، Mohammad ؛
Journal:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 10 (10 page(s) - From 117 to 126 )
Keywords:environmentmodelstaffServiceOrganizational AtmosphereTehran
-
28.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
Writer : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
Journal:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 143 to 167 )
Keywords:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)Rural ICTIsfahan (Province)PerceptionEService Qualitycustomer satisfactionServiceExpectations
-
29.
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
Writer : حاتمی، سعید ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 145 to 159 )
Keywords:مدلکیفیتخدماتبرندهوادارانmodelqualityFansServiceBrand
-
30.
Writer : Azad، Naser ؛ Arezi، Zeinab ؛
Journal:International Journal of Social Sciences»Summer 2017, Volume 7 - Number 3 Ranking A (Azad University (10 page(s) - From 59 to 68 )
Keywords:ExportServiceEconomic factorsOnResearchIranPasargad Bank
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (21 Article)
- ب (18 Article)
- د (1 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)
- الف (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)