موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 61 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 74 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 32 |
ب 9 |
علمی-ترویجی 5 |
الف 4 |
ملی 1 |
-
31.
نویسنده : ودیعی نوقانی، علی ؛ آقا زاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 501 تا 513 )
کلیدواژه ها:فروش حضوریترفیع فروشروشهای پیشبرد فروشبیمة مسئولیتبیمهشرکت سهامی بیمة ایراناطلاعات
-
32.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 141 تا 157 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
33.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
-
34.
نویسنده : زمانی، محمود ؛ حقیقی، محمد ؛ رزمجو، شراره ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 635 تا 653 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیکارآفرینی سازمانیشرکتهای بیمهرشد سازمانیکارکنانبیمهسـازمان
-
35.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ درستی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 75 تا 88 )
کلیدواژه ها:رضايت مشتریصنعت رستوران داریمجموعه بوف
-
36.
نویسنده مسئول : ایرانی، مه لقا ؛ نویسنده : حقیقی، محمد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:منابع اجتماعی اطلاعاتهمپیوندیﭘﺎﻳﺪاری ﻛﺴﺐوﻛﺎر اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲﻗﺼﺪ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﺎﻧﻪﻣﺤﺘﻮای رواﺑﻂ اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ
-
37.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ برهان زاده، الیا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 107 تا 126 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریابعاد اعتمادفروشگاه های شهروندکارکنانمشتریاعتمادمشتریان
-
38.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ خانلری، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریاضطراب دلبستگیاجتناب دلبستگیسبک دلبستگی مشتریامنیت دلبستگی
-
39.
بررسی تاثیر تفاوت های بین فردی مخاطبان در تکنیک های ترکیبی ترفیع: جای گذاری برند در فیلم های سینمایی
نویسنده : قهرمانی، احسان ؛ حقیقی، محمد ؛ مومنی، منصور ؛ ناصحی فر، وحید ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1392 - شماره 84 ISC (24 صفحه - از 3 تا 26 )
کلیدواژه ها:جايگذاري برندشكاكيت نسبت به تبليغاتتكنيكهاي تركيبي ترفيعمصرف نيابتياثربخشي شناختيجایگذاریفیلممخاطبانسازهمدلتبلیغاتتکنیکتلویزیون
-
40.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ محمدزاده، زهرا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 12 تا 22 )
کلیدواژه ها:قصد خريدملي گرايي مصرفياثر كشور مبداءطبقات كالاييادراك از كيفيت