کلیدواژه ابعاد ارزش ویژه برند / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : الباد، علی ؛ درفشی، حسین ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (9 صفحه - از 732 تا 740 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندبازسازی برند
-
2.
نویسنده مسئول : میر، علی ؛ نویسنده : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (13 صفحه - از 41 تا 53 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیبرندارزش ویژة برندابعاد ارزش ویژة برند
-
3.
نویسنده : الباد، علی ؛ درفشی، حسین ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (9 صفحه - از 701 تا 709 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندبازسازی برند
-
4.
نویسنده : امینی روشن، زهرا ؛ خوش بخت احمدی، الهام ؛ نویسنده مسئول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجله:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 4 (16 صفحه - از 267 تا 282 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتداعیات برندمجموعه آبیمشتریتداعیاتمشتریانارزشبـه
-
5.
نویسنده : رضایی، حسین ؛ دانایی، حسن ؛ دانشمند، بهناز ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (18 صفحه - از 385 تا 402 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمنافع و مزایای ارزش ویژه برندمدلهای ارزش ویژه برند
-
6.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
7.
نویسنده : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 905 تا 925 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه
-
8.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 157 تا 175 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
9.
نویسنده : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 643 تا 662 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
10.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (3 مقاله)