کلیدواژه آگاهی از برند / (69 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ ساده، احسان ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 163 تا 195 )
کلیدواژه ها:گراندد تئوریآگاهی از برندبازاریابی آنلاینبازاریابی محتوایی دیجیتال
-
2.
نویسنده : جهانشاهی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1402 - شماره 46 (30 صفحه - از 142 تا 171 )
کلیدواژه ها:بازاریابیآگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندبیمه دیکیفیت ادراکشده وفاداری به برند
-
3.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
نویسنده : دانش راد، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (5 صفحه - از 3479 تا 3483 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندهویت برندتبلیغات هدفمندبازاریابی تاثیرگذاراستراتژی رسانه های اجتماعی
-
6.
نویسنده : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ نویسنده مسئول : معینی، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 130 تا 136 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
7.
نویسنده مسئول : اسداللهی، احسان ؛ نویسنده : قهرمانی، محسن ؛ کشتی دار، محمد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (9 صفحه - از 64 تا 72 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتداور فوتبالآگاهی از برندارزش برندبینندگان تلویزیونی
-
8.
نویسنده : دهدار، اصغر ؛ زهتابچیان، سعید ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (13 صفحه - از 361 تا 373 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندنوآوری سبزنوآوری محصول سبزنوآوری فرایند سبزشرکت راک شیمی
-
9.
نویسنده مسئول : روزفراخ، عبدالله ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
10.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندتداعی برندکیفیت ادراکشدهوفاداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- ب (13 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)