کلیدواژه فروشگاه / (75 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1393- شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:رضایتمشتریانفروشگاههای ورزشیمدل رضایتسنجی کانورضایت مشتریرضایت مشتریانفروشگاه
-
22.
نویسنده : محمدشفیعی، مجید ؛ یاوری، زهرا ؛ قربانیان، پریسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 143 تا 160 )
کلیدواژه ها:ارزش خردهفروشیآگاهی از خردهفروشتداعیهای خردهفروشتصویر ذهنی فروشگاهیکیفیت درکشده خردهفروشوفاداری به خردهفروشفروشگاهخردهفروشخردهفروشمشتریمشتری
-
23.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
24.
نویسنده : بهمنی، علی ؛ آقایی، رضا ؛ آقائی، میلاد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1395 - شماره 77 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:فروشگاه های زنجیره ایفروشگاهصنعت خرده فروشی
-
25.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ داودی، معصومه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 161 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریقواعد وابستگیتحلیل سبد خریددادهکاویاطلاعاتمشتریفروشگاهمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریمحصولات
-
26.
نویسنده : ناطق پور، ابوذر ؛ اسدپور، احمدعلی ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 14 (16 صفحه - از 177 تا 192 )
کلیدواژه ها:تحلیل عامل اکتشافیخرید آنیتحلیل سلسله مراتب فازیفروشگاهخریـدخرید تفننیپژوهشمشتریان
-
27.
نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛ دانشفر، سالار ؛ براتی، مهدیه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 249 تا 274 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاهفروشگاهتصویر فروشگاهمشتریارزش ویژه
-
28.
نویسنده : عابدی، فتانه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهکیفیت درک شدهرضایتمندی مشتری و قصد خرید مجددفروشگاهمشتریقصد خرید مجددرضایت مشتریدرکمشتریانروش
-
29.
نویسنده : طهماسبی نژاد، مهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 1 (14 صفحه - از 29 تا 42 )
کلیدواژه ها:سرمایه گذارانفروشگاهمنابع مالی برون سازمانیراهکارهای تامین مالی
-
30.
نویسنده : علوی، سیدمسلم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ پورموردینی، الهه ؛ مسعودی، نازنین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 827 تا 854 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیخوشهبندیفروشگاه فست فودمصرف فست فودویژگی های فروشگاه فست فودکارکنانفروشگاهمشتریانفسـت فـودمصرفروشمحصولاتعاملفست فودها
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (22 مقاله)
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)