کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
71.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1393 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 195 تا 214 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان غیرستوددهتبلیغات توصیه ای منفتیقدرت پیوند
-
72.
نویسنده : عاملی بصیری، مرضیه ؛ قره خانی، محسن ؛
مجله:افق بیمه»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 12 (7 صفحه - از 19 تا 25 )
کلیدواژه ها:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریفروش متقاطع
-
73.
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ حسنزاه، علیرضا ؛ خانلری، امیر ؛ اسکویی، سیدوحید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:دانشگاهکدگذاریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با دانشجونظریه برخاسته از داده ها
-
74.
نویسنده : بشیری موسوی، سید علیرضا ؛ افسر، امیر ؛ محجوبی فرد، ارش ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریتحلیل سلسله مراتبی فازیK-meansمشتریمشتریانهرم ارزش مشتریاطلاعاتبانکروش تحلیل سلسلهمراتبی فازیوزن
-
75.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛ ریخته گران، بهاره ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریشبکه های اجتماعیدفاتر خدمات مسافرتیموانع مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیاطلاعاترسانههای اجتماعیمشتریان
-
76.
نویسنده مسئول : بای، ناصر ؛ نویسنده : قنبرپور نصرتی، امیر ؛ حسینی نیا، سید رضا ؛
مجله:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 129 تا 137 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانادارات ورزش و جوانانرضایت مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان
-
77.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ سعادت علیزاده، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتصنعت بیمهمدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطهبیمه ایران
-
78.
نویسنده : بیورانی، حسین ؛ عظیمی، محرم ؛
مجله:مدیریت بهره وری»تابستان 1394 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمارزش مشتری و ارزش عمر مشتریمشتریمشتریانطبقهارزش مشتریاطلاعاتطبقهبندی
-
79.
نویسنده : موزیری قیری، محمد ؛ شاه نظری درچه، علی ؛
مجله:پژوهشنامه تفسیر کلامی قرآن»تابستان 1394، دوره دوم - شماره 2 (26 صفحه - از 371 تا 396 )
کلیدواژه ها:قرآننهج البلاغهاصول عملیمدیریت ارتباط با مشتریاصول نظریمشتریمدیریتهـااسلامیبـهبـاخدارضایتحق
-
80.
نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛ رضایی، زهرا ؛ احمدی، میلاد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1394 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطههتل های شهر ایلامچرخه عمر مشتریمشتریارزش طول عمر مشتریهتلارزش چرخه عمر مشتریگردشگریمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (43 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)