کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (373 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛ آجرلو، نصیبه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1390 ، دوره پانزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 223 تا 239 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریدستهبندی مشتریانAHPمدل WRFM
-
62.
نویسنده : اخوان، پیمان ؛ دهقان بنادکی، مجید ؛ فرجام، هادی ؛
مجله:بهبود مدیریت»تابستان 1390 - شماره 12 (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:ارزیابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتری محوریcrmمنطق رادار
-
63.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ مرتضوی، سعید ؛ امیر رضوی، پگاه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1390 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 25 تا 48 )
کلیدواژه ها:مديريت ارتباط با مشتريﻓﺮاﻳﻨﺪ ﭘﺬﻳﺮشوﻳﮋﮔﻲﻫﺎي ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲﻫﺎي ﺧﻮدروﻫـﺎي وارداﺗﻲﺗﻜﻨﻮﻟﻮژیدرکخودروهای وارداتیﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژیﺻﻨﻌﺖ ﺧﻮدروﭘﺬﻳﺮش ﺗﻜﻨﻮﻟﻮژی
-
64.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 73 تا 94 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشترینقشه شناختیمدل فرایندیبانک های تجاری خصوصینقشهمشتریانمدلارزیابیسنجشارتباط با مشتریان
-
65.
نویسنده : احسانی، محبوبه ؛
مجله:توسعه مدیریت»مهر 1390 - شماره 90 (6 صفحه - از 55 تا 60 )
کلیدواژه ها:مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانرضایت مشتریبازارارزش
-
66.
نویسنده : مؤتمنی، علی رضا ؛ کمان قد، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزیابی آمادگی الکترونیکیشرکت های توزیع داروآمادگی الکترونیکیزیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزیابی
-
67.
نویسنده : احمدی، فریدون ؛ حسن زاده، تورج ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره جدید - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:بهره وریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانرفتار شهروندی سازمانیعملکرد سازمانیکارکنان
-
68.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ سیدجوادین، رضا ؛ روستا، احمد ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»بهار 1391 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:بانک های تجاریمدیریت ارتباط با مشترینظریه داده بنیادمدل فرایندی
-
69.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
-
70.
نویسنده : خواجوند، سمانه ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ نجفی، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1391 - شماره 67 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:بانکداریداده کاویبخش بندی مشتریانتحلیل آر اف امارزش طول عمر مشتریمشتریمشتریاناطلاعاتبانکمدیریت ارتباط با مشتریارزش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (87 مقاله)
- ب (47 مقاله)
- علمی-ترویجی (17 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (10 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)