کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : حنفی زاده، پیام ؛ دادبین، شبنم ؛ براتی، مسعود ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 21 تا 46 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریپیاده سازیبرنامه ریزی منابع سازمانموانع و مشکلات پیاده سازیعرضه کنندهفاکتور کلیدی موفقیتانگیزه پیاده سازیمعیار گزینش
-
42.
نویسنده : Safari Kahreh، Mohammad ؛ Safari Kahreh، Zahra ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2012, Volume 5 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 145 تا 167 )
کلیدواژه ها:بانکداریمدیریت ارتباط با مشتریارزش بلندمدت مشتریانمدل وفاداری مشتریان
-
43.
نویسنده : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها
-
44.
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریدریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
-
45.
نویسنده : احمدی خالدی، حمیدرضا ؛ احمدوند، علی محمد ؛
مجله:بررسی های آمار رسمی ایران»پاییز و زمستان 1391 - شماره 81 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 141 تا 158 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدسته بندیروی گردانیماشین بردارهای پشتیبانی
-
46.
نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجله:توسعه انسانی پلیس»زمستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری
-
47.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ خانلری، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریاضطراب دلبستگیاجتناب دلبستگیسبک دلبستگی مشتریامنیت دلبستگی
-
48.
نویسنده : علیپور، مهرداد ؛ حلاج محمدی، محمد ؛ اجاقلو، موسی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات پس از فروشوفاداریرسیدگی به شکایاتمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکسب مزیت رقابتی پایدار
-
49.
نویسنده : رودساز، حبیب ؛ رضایی منش، بهروز ؛ نویسنده مسئول : صادق تبریزی، شیما ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیاثربخشی سازمانی
-
50.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛ حسینی، سید مجتبی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژۀ برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهترفیعات فروشترفیعاتادراکپژوهش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (43 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)