کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (288 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : رضائی ملک، نرگس ؛ راد فر، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریدانش مشتری: مدیریت دانشدانش بازاردانش کارکنان
-
52.
نویسنده : فرهنگی، دکتر علی اکبر ؛ حسنقلی پور، دکتر طهمورث ؛ ناطقی پور، بهارک ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیمدیریت ارتباط با مشتریارتباطات بازاریابیمشترکانارتباط یا رابطه
-
53.
نویسنده : بهستانی، سمیه ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:اعتمادسبد سرمایهگذاریمدیریت ارتباط با مشتریآمیخته بازاریابی خدماتمدل ارتباطات جمعی ABX
-
54.
نویسنده : باقری کنی، مصباح الهدی ؛ محمدی، مهدی ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 5 رتبه بین المللی (56 صفحه - از 157 تا 212 )
کلیدواژه ها:مشتری مشتری محوری مدیریت ارتباط با مشتری رابطه برادری
-
55.
نویسنده : عبادی جلال، مونا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 110 تا 131 )
کلیدواژه ها:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی کامرکز تماسمدیریت منابع انسانیمشتریانمدلشاخصکیفیتتمـاس
-
56.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1393 - شماره 13 ISC (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییخلق ارزش برای مشتری
-
57.
نویسنده مسئول : ترابی راد، تهمینه ؛ نویسنده : رهنورد، فرج اله ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارزیابی آمادگیبعد اجتماعیبعد فکریبعد فناوریبانکفناوری اطلاعاتمشتریان
-
58.
نویسنده : جلیل پور، پیمان ؛ بریاجی، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1393، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:زیرساختمدیریت ارتباط با مشتریکتابخانه های دانشگاهی
-
59.
نویسنده : ستوده، فیروزه ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مومنی، منصور ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1393، سال هفتم - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 53 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایتمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریتصویر سازمانیمشتریمشتریانمدلوفاداری شناختیبانکرضایت مشتریاعتماد
-
60.
نویسنده : ناطقی پور، بهارک ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 35 تا 52 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریارتباطات بازاریابیمشترکانروزنامه نگاران و سردبیرانارتباط یا رابطه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (43 مقاله)
- بین المللی (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ملی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)