کلیدواژه وفاداری مشتری / (275 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
42.
نویسنده : جلوداری، مهدی ؛ نیکنام، منوچهر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهدانش برند مدیراشاعه دانش استراتژیککارکنانمدیر
-
43.
نویسنده : رضايي، فاطمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 56 (13 صفحه - از 123 تا 135 )
کلیدواژه ها:مشارکتوفاداری مشتریتعلق به برنداعتماد مشتری به برندمشتریتعلقمشتریان
-
44.
نویسنده : صادق زاده، مجید ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (جلد اول) (7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:زیرساختبانکداری الکترونیکوفاداری مشتری
-
45.
نویسنده : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:گردشگریشبکه اجتماعیتعامل آنلاینوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
46.
نویسنده : زکی پور کینجی، مریم ؛ قلی پور، شهربانو ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها: وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي رضايت مشتريبازاريابي صنعتي
-
47.
نویسنده : كشاورز، مهرداد ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»بهار 1401 - شماره 26 (8 صفحه - از 74 تا 81 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیاﺑﻌﺎد زﯾﺒﺎﯾﯽﺷﻨﺎﺧﺘﯽارزش ادراکﺷﺪه
-
48.
نویسنده : جهانگشت، آزاده ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحه - از 916 تا 933 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر برندبرند هاکوپیانمشتریمشتریاناقتصادیرضایتمصرفکنندگاناعتماد
-
49.
نویسنده مسئول : صابری، زهرا ؛ نویسنده : سمیعی نصر، محمود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (15 صفحه - از 1368 تا 1382 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک دیمشتریوفاداری مشتری
-
50.
نویسنده : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجدد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (41 مقاله)
- B (12 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)