کلیدواژه وفاداری مشتری / (275 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : صنعتی، پدرام ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (9 صفحه - از 756 تا 764 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی حسی
-
12.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
-
13.
نویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
14.
نویسنده : نوری نسب، محبوبه ؛ حق شناس کاشانی، دکتر فریده ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، دکتر کامران ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 163 تا 185 )
کلیدواژه ها:نگرشرفتاروفاداریعوامل اجباریعوامل جذابمشتریکدوفاداری مشتریان بانکبانکوفاداری مشتریمدلکدگذاری
-
15.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
16.
نویسنده مسئول : سید نژاد فهیم، سید رضا ؛ نویسنده : غلامی گلسفید، فاطمه ؛ عطوفت شمسی، رضا ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها:کیفیت رابطههوش هیجانی کارکنانوفاداری مشتری از پلت فرم آنلاینمشتریوفاداری مشتری به پلتفرم آنلاینوفاداری مشتریو
-
17.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکاره
-
18.
نویسنده : قلعه کانی، حامد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 صفحه - از 555 تا 568 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتهویت اجتماعیوفاداری مشتریاینستاگرام
-
19.
نویسنده : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 5426 تا 5444 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
20.
نویسنده : سیدی، سیده سمانه ؛
مجله:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (41 مقاله)
- B (12 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)