کلیدواژه وفاداری مشتری / (275 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مشکی کاشی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (11 صفحه - از 201 تا 211 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریانبازاریابی بانکیمشتریانبانکوفاداری مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : خانجانی هراتبر، عمار ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1403 - شماره 28 (13 صفحه - از 175 تا 187 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریبانک ملیاعتماد مشتری
-
3.
نویسنده : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحه - از 421 تا 433 )
کلیدواژه ها:فناوریهای مالیوفاداری مشتریتجربه مشتری
-
4.
نویسنده مسئول : توسلیان، رضا ؛ نویسنده : میرزایی، حبیب ؛ پیریائی، حسن ؛ محبوبی فر، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 19 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمروفاداری مشتریمدیریت روابط با مشتریکارکنان بانک تجارت
-
5.
نویسنده : نیکخوی، نوید ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحه - از 36 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
6.
نویسنده : جواد پور، سکینه ؛ جواد پور، فاطمه ؛ جواد پور، افسانه ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1402 - شماره 65 (13 صفحه - از 183 تا 195 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریدینداریوفاداری مشتریارزش ملاحظه شده مشتری مسلمان
-
7.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
8.
نویسنده : نمازی، محسن ؛ تاجیک، ربابه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (8 صفحه - از 323 تا 330 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشوفاداری مشتریمشتریان مخابرات
-
9.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : گل محمدی، حامد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
10.
نویسنده : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ نویسنده مسئول : گرجیزاده، داوود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 صفحه - از 161 تا 179 )
کلیدواژه ها:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (68 مقاله)
- ب (41 مقاله)
- B (12 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)