کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 329 تا 359 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاین
-
22.
نویسنده مسئول : سلیمانی، بهزاد ؛ نویسنده : فلاحی، فرزانه ؛
مجله:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحه - از 155 تا 165 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتگشتالتمدل آیدالوگوتایپ حریر
-
23.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 155 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه
-
24.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 رتبه د (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
25.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 283 تا 307 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
26.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
27.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
28.
نویسنده : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
29.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
30.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 61 تا 91 )
کلیدواژه ها:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- علمی-پژوهشی (8 مقاله)
- B (4 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)