کلیدواژه ادراک مشتری / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
نویسنده : فیروزی، لیلا ؛ نویسنده مسئول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 72 تا 90 )
کلیدواژه ها:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
3.
نویسنده : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
4.
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحه - از 63 تا 73 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
5.
نویسنده : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحه - از 2577 تا 2588 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
-
6.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
7.
نویسنده : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجله:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
8.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
9.
نویسنده : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
10.
نویسنده : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 83 تا 90 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)