کلیدواژه ارزش ادراک شده / (111 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پابرجای زنجانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : راه چمنی، احمد ؛
مجله:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (16 صفحه - از 2 تا 17 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهایمنی ادراک شدهقصد استفاده مجدد.تبلیغات دهان به دهان مثبت
-
2.
نویسنده : محمدی همت آباد، الناز ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحه - از 9 تا 23 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
3.
نویسنده : فتح اللهی، سپیده ؛ بابائی، نازنین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری رتبه ملی (10 صفحه - از 42 تا 51 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتوسعه پایداردماوندوفاداریارزش ادراک شدهمقصد گردشگری
-
4.
نویسنده : احمدی، بهزاد ؛ عالی، صمد ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (19 صفحه - از 318 تا 336 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرارزش ادراک شدهوفاداری مشتریانحواس پنجگانهبیمه سرمایه گذاری
-
5.
نویسنده : طالب زاده، لیلا ؛ شیخعلی زاده، محبوب ؛ نجف زاده، محمد رحیم ؛ نویسنده مسئول : جنانی، حمید ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 613 تا 633 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراکشدهسودآوری باشگاه
-
6.
نویسنده : عباس زاده ؛ شاه محمدی، مانا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:تبلیغارزش ادراک شدهمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتبازاریابی رسانه های اجتماعیبانک کارآفرینمحیط ارائه خدماتحفظ ها به اثبات رسید . مشتریان
-
7.
نویسنده : قاسمی نوقابی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحه - از 140 تا 148 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
8.
نویسنده : بهرامی، رضا ؛ راستین پور، فاطمه ؛ رضوی خبیر، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتری
-
9.
نویسنده : نوروزی، پیمان ؛ بهنام، محسن ؛ نویسنده مسئول : سید عامری، میرحسن ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها:تجربه برندارزش ادراکشدهبرند ورزشیدرگیرکردن مشتری
-
10.
نویسنده : سوهانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (18 صفحه - از 437 تا 454 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهوفاداری به برندمشتریشناسائیمحصولوفاداریمشتریاناولویترضایت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (30 مقاله)
- علمی-پژوهشی (23 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (2 مقاله)
- همایش بین المللی (1 مقاله)