کلیدواژه بازاریابی رسانه های اجتماعی / (54 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیمصرف کننده محصولات ورزشی
-
42.
نویسنده : آقا محسنی، وحید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ عباسیان، عزت اله ؛ نویسنده مسئول : شریفی، سیدمهدی ؛
مجله:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1398 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:راهبردسازمانهای رسانهایشبکههای اجتماعیبازاریابی اجتماعیرسانهایبازاریابیاطلاعاتسازمانرسانههای اجتماعیراهبردهایمخاطبانبازاریابی رسانههای اجتماعیزمان
-
43.
نویسنده : صدرنیا، لیلا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ نقشبندی، سید صلاح الدین ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 85 تا 94 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیعشق به برندبازاریابی رسانه های اجتماعیفعالیت ویروسی
-
44.
نویسنده : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
45.
نویسنده : خالوزاده مبارکه، سجاد ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مانیان، امیر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 287 تا 310 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادتجربه مشتریپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
46.
نویسنده : متین نژاد، علی ؛ اخلاصمند فرد، شیما ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره چهارم- شماره 4 (جلد اول) (9 صفحه - از 175 تا 183 )
کلیدواژه ها:تعهدتصویر برندآگاهی برندتبلیغات دهان به دهانفعالیت های بازاریابی شبکه اجتماعیبازاریابی شبکه اجتماعیمشتریانفعالیتبازاریابی رسانههای اجتماعیتصویر
-
47.
نویسنده مسئول : ترشیزی فاروجی، هادی ؛ نویسنده : وقفی، سید جمیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (10 صفحه - از 132 تا 141 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
48.
نویسنده : لله زاده، منیژه ؛ فراتی، حسن ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (12 صفحه - از 42 تا 53 )
کلیدواژه ها:اعتمادبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ادراکشده مشتریاننقش تعدیلگر
-
49.
نویسنده : ساکی، مرضیه ؛ مهربان، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
50.
نویسنده : دشتی، جهانگیر ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:پویایی رقابترویکرد رابطهایبازاریابی رسانههای اجتماعیرفتار مشتریان آنلاین