کلیدواژه تبلیغات شفاهی مثبت / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1384 - شماره 166 (5 صفحه - از 49 تا 53 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیتبلیغات شفاهی مثبتمشتریانبازاریابیارتباطاتتبلیغات شفاهی منفیمحصول
-
2.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
3.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده
-
4.
بررسی رابطه بین وفاداری برند، رضایت برند ، تبلیغات شفاهی و ارزش ویژه برند(مطالعه موردی : بستنی میهن)
نویسنده : سلیمی زاویه، سیدقاسم ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریتبلیغات شفاهیارزش ویژه برندوفاداری برندرضایت برندرضایتوفاداریارزش ویژهمشتریانبازاریابیمدلتبلیغات شفاهی مثبتآزمون
-
5.
نویسنده : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
6.
نویسنده : امینی، سعید ؛ احتشام راثی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ امینی، وحید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (14 صفحه - از 24 تا 37 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندخرید مجددتبلیغات شفاهی مثبتتعیین هویت مصرف کننده از طریق برند
-
7.
نویسنده : ابوترابی گودرزی، زهرا ؛ حاج اکبری، زینت ؛ نظری عارف، ناهید ؛ احمدی، نیلوفر ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (20 صفحه - از 255 تا 274 )
کلیدواژه ها:بازاریابیسازمانکیفیت خدماتتبلیغات شفاهیمشتریمشتریانخدماتتبلیغات شفاهی مثبتارتباطات دهانبهدهان
-
8.
نویسنده : میراسماعیلی، هانیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحه - از 94 تا 109 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهتبلیغات شفاهیحس روانشناختییگانگی برندمشتریمصرفکنندگانجامعهمشتریانیگانگیاجتماعیتبلیغات شفاهی مثبتپژوهش
-
9.
نویسنده : یوسفی، محمدرضا ؛ نظری، مهدی ؛
مجله:علوم انسانی و اسلامی در هزاره سوم»زمستان 1399، دوره 1 - شماره 1 (10 صفحه - از 27 تا 36 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازارتبلیغات شفاهیاطلاعاتمحصولاتتبلیغات شفاهی مثبتمشتریانبازاریابیپیاماعتمادخدمات
-
10.
نویسنده مسئول : آقامحمدی، زهره ؛ نویسنده : مدبر، سمیه ؛ رفیعی، سودابه ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مهر 1400 - شماره 32 (10 صفحه - از 33 تا 42 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتبلیغات شفاهیقصد خریداطلاعاتتبلیغات شفاهی مثبتمشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)