کلیدواژه خرید مجدد / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
2.
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
نویسنده : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجله:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1400، سال پنجم - شماره 4 (12 صفحه - از 12 تا 23 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرما
-
4.
نویسنده : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ نویسنده مسئول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 271 تا 293 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددفرایند خریدخردهفروشی آنلاین
-
5.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 13 تا 37 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
6.
نویسنده : عابدی، احسان ؛ فراهانی، الهام ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 21 (16 صفحه - از 231 تا 246 )
کلیدواژه ها:رضایتمندیگوشی تلفن همراهخرید مجددوابستگی برندسودمندی ادراکشده
-
7.
نویسنده مسئول : حمزئیان، عظیم ؛ نویسنده : شهریاری، مهری ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 316 تا 331 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مشتریارزشهای اسلامیوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیخرید مجدد
-
8.
نویسنده : امینی، سعید ؛ احتشام راثی، رضا ؛ طاهری، حسین ؛ امینی، وحید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (14 صفحه - از 24 تا 37 )
کلیدواژه ها:تعهد به برندخرید مجددتبلیغات شفاهی مثبتتعیین هویت مصرف کننده از طریق برند
-
9.
نویسنده : پرآور، مسعود ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری برندوفاداری نام تجاریارزش سبز درک شدهشفافیت سبزمزایای درخششمشتریرضایت مشتریوفاداریمصرفکنندگانمشتریانخرید مجددنام تجاریعملکرد
-
10.
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)