کلیدواژه هویتیابی مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : احمدزاده، سمیه ؛ نویسنده : طبائیان، ریحانه السادات ؛ شهرستانی، پردیس ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها:قصد خریدآواتاردرگیری مشتریمتاورسهویتیابی مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ نویسنده : رمضانی، سارا ؛ رضایی، فائزه ؛ کوشان، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 133 تا 173 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریعملکرد برندهویت برندرابطهمداری درک شده برنداحساسات مورد انتظاربرنـدمشتریهتلمشـتریهـابـابرنــدهویـت یـابی مشـتریبــا
-
3.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ خداداده، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 187 تا 208 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیهویتیابی مشتری از برند ورزشیعشق به برند ورزشیتعهد به برند ورزشیوفاداری به برند ورزشیمشتریعشقهویتتعهدهویتیابی مشتریبرند ورزشیوفاداریپژوهش
-
4.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 479 تا 502 )
کلیدواژه ها:قصد خریدمسئولیتپذیری اجتماعی ادراکیشهرت برندهویتیابی مشتری از برندمسئولیتهویتشهرتهویتیابی مشتریCorporate Social Responsibility
-
5.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)