کلیدواژه وفاداری به برند / (164 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 23 تا 44 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتبار برندتصویر ذهنی مشترکین برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
-
42.
نویسنده : بخشی زاده برج، کبری ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛ قربانی فاراب، محمد تقی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:سبک زندگی والسوفاداری به برندمحصولات با فناوری پیشرفته
-
43.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
44.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
45.
نویسنده : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ نویسنده مسئول : هنری شریف، الهام ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحه - از 69 تا 80 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
46.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر برندوفاداری به برند
-
47.
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 133 تا 152 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
48.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
49.
نویسنده : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 71 تا 83 )
کلیدواژه ها:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
50.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 ، علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 56 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (47 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- الف (10 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (5 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)